
Over The Golden Delicious
The Golden Delicious is een nuchter en doeltreffend reclamebureau uit Hoorn (NH). Wij komen met duidelijke, onderscheidende reclame-oplossingen voor uw bedrijf. Daarbij stellen we eerlijke en meetbare doelen. Dat doen we op basis van onze ervaring bij grote merken als Unilever, l’Oreal en Tommy Hilfiger. Deze ervaring nemen we mee in ons creatieve werk voor MKB-bedrijven. Niet voor niets is onze slogan:
Bij ons werkt het wèl!
De basis

Frank
Creative
Frank houdt alle projecten en Golden Creators in de gaten. Soms heeft hij een lumineus idee waar creatieve campagnes en visuals mee gemaakt kunnen worden. Verder woont hij in Berkhout in een zelf ontworpen huis en haat katten. Aaahh...

Patrick
Business
Patrick had ooit een weelderige haardos, nu is hij binnen The Golden Delicious verantwoordelijk voor new business en ingewikkelde aangelegenheden. In zijn spaarzame vrije tijd zit hij graag op zijn grasmaaier, zwaaiend naar zijn poedel.

Willem
Online
Willem is creatief, ongeremd en enthousiast. Hij is content-creator, artdirector en bouwt en analyseert online campagnes voor onze klanten. Soms staat hij op festivals in zijn smoothiefoodtruck omdat hij beter is in fruit hakken dan in dansen.

Theo
Finance
Theo verwerkt voor ons alle financiële zaken, van bedrijfsstructuur tot parkeerbonnen-declaratie. Helder en creatief met oplossingen voor ieder vraagstuk. Zelf was Theo vroeger druk bezig met vechtsporten; nu doet hij het wat rustiger aan en geniet van zijn drie katten.
Onze werkwijze

1. Identiteit, richting en stijl bepalen
De eerste stap is op zoek gaan naar de identiteit van jouw organisatie. We onderzoeken door middel van een intensief vraaggesprek wat de behoeften en wensen zijn. Uit de resultaten kunnen we samen de juiste richting en stijl bepalen en we beschrijven dit in ons adviesplan. Uit dit voortraject wordt duidelijk op welke wijze we het beste resultaat kunnen behalen.

2. Team samenstellen
Als het adviesplan, ook wel briefing genoemd, is geschreven en goedgekeurd, selecteren we onze specialisten voor een maatwerk team. Hiermee bieden we een breed aanbod aan knowhow en stijlen. Het team gaat vol enthousiasme aan de slag en bedenkt, met de briefing in het achterhoofd, hoe jullie het beste kunnen opvallen.

3. Strategie & uitwerking
Achter de communicatie-uitingen en campagnes die wij inzetten zit een doordachte strategie. Met deze strategie maken we onze campagnes duurzaam en langdurig inzetbaar. Op deze manier creëren we meer merkherkenning, een goede visuele identiteit en een hogere merkwaarde. Daarbij zijn nieuwe campagnes hiermee relatief goedkoper. Een verbluffend eindresultaat.
Het team
De Golden Creators
The Golden Delicious werkt met een team specialisten; onze Golden Creators. Vakmensen met ieder hun eigen discipline binnen reclame en marketing. Met onze specialisten verzorgen we creatie, fotografie, beeldbewerking, 3D, film, illustratie, animatie, presentatie en design. Na het voortraject en briefing worden zij individueel of als team ingezet; de juiste mensen voor de beste creatie. Hierdoor werken we efficiënt, snel en kostenbesparend.