Concept ontwikkeling.
Nieuwe concepten bedenken, ontwikkelen en uitwerken vinden we fantastisch om te doen. Dit kan bijvoorbeeld een marketingcampagne zijn voor een product, of de restyling van een bestaand bedrijf. Ook worden we vaak ingehuurd om de positionering te bepalen van start-ups en bedrijven die een nieuwe markt willen betreden.
Kees Koopman Transport.
Dit transportbedrijf uit Opmeer vroeg ons hun communicatie-uitingen te verbeteren en het bedrijf on- en offline meer zichtbaar te maken. We ontwikkelden verschillende key-visuals en een ontwierpen en bouwden een nieuwe (vacature)website.
Bij de online communicatie zijn we op de achtergrond betrokken en posten we meerdere berichten per maand. We werken fijn samen met de werknemers. Dit resulteert in een hoge betrokkenheid en veel ingezonden nieuws en foto’s. Hierdoor zijn de personeelsleden niet alleen werknemers maar echte merkambassadeurs van het familiebedrijf.
Milstein.
Milstein is een jong bedrijf, opgebouwd uit een team van mensen met jarenlange ervaring in de farmaceutische branche. Met hun kern-naam "Milstein" ontwikkelen zij een brede range aan producten. Door de verpakking clean te houden en te variëren met de basiskleuren, ontwikkelden wij voor hun een herkenbare stijl die veel flexibiliteit levert. Het layout oogt fris, modern en toch farmaceutisch. Inmiddels ontwikkelen we de tweede product-range voor ze, inclusief bijsluiter en patiënten-pas.
Takk.
Deze importeur van luxe kozijnen wil zich onderscheiden in de drukke (online) markt. Zij voegden het kwalitatieve product DuoFrame toe aan hun unieke collectie, waardoor hun propositie aangepast moest worden. Wij hebben de Takk-uitstraling compleet herzien met daarbij een passende tone-of-voice. De nieuwe site, met nieuwe fotografie en opgefriste copy, past nu beter bij zijn omvang. Met een uitstraling die beter aansluit bij hun nieuwe doelgroep: architecten van grote bouwprojecten.